Sunday, September 23, 2012

new verbs

skambinti, skambina
to ring, call, telephone
helistama

skambinu, skambini, skambiname, skambinate

aš skambinu iš ministerijos
I am ringing from the ministry
ma helistan ministeeriumist

mes skambiname iš kino teatro
we are calling from the cinema
me helistame kinost

tu skambini iš turgaus
you are calling from the market
sa helistad turult

jis skambina iš banko
he is calling from the bank
ta helistab pangast

~~~

atostogauti, atostogauja
to holiday
puhkama

atostogauju, atostogauji, atostogaujame, atostogaujate

mes atostogaujame Suomijoje
we are holidaying in Finland
me puhkame Soomes

ar tu atostogauji Vokietijoje?
are you holidaying in Germany?
kas sa puhkad Saksamaal?

aš atostogauju Paryžiuje
I am holidaying in Paris
ma puhkan Pariisis

~~~

eiti, eina
to go (by foot), walk
(jalgsi) minema

ar mes einame į muziejų?
are we going to the museum?
kas me läheme muuseumi?

mes einame  į pilį
we are going to the castle
läheme lossi

~~~

važiuoti, važiuoja
travel
sõitma

ar jūs važiuojate į Rusiją?
are you travelling to Russia?
kas te sõidate Venemaale?

mes važiuojame iš Estijos į Latviją
we are travelling from Estonia to Latvia
me sõidame Eestist Lätti

aš važiuoju iš Dublino į Korką
I am going from Dublin to Cork
sõidan Dublinist Corki

~~~

muziejus, muziejaus, muziejuje, muziejų
mokykla, mokyklos, mokykloje, mokyklą
NOM, GEN, LOC, ACC

muziejus yra įdomus
the museum is interesting
muuseum on huvitav

mokykla yra didelė
the school is big
kool on suur

aš einu iš mokyklos į muziejų
I am going from the school to the museum
lähen koolist muuseumi

mokinys yra mokykloje
the schoolboy is at school
koolipoiss on koolis

mano tėvas yra muziejuje
my father is at the museum
minu isa on muuseumis

No comments:

Post a Comment