Tuesday, September 11, 2012

Ar aš kalbu lietuviškai?

Kas oskan leedu keelt?
Can I speak Lithuanian?

Labas vakaras! Malonu su jumis susipažinti! Mano vardas Colm ir aš esu iš Airijos bet gyvenu Estijoje. Esu studentas ir mokytojas. Aš studijuoju lietuvių kalbą Talino universitete. Aš manau, kad lietuvių kalba yra graži ir įdomi kalba. Atsiprašau, aš gerai nekalbu lietuviškai. Iki!

Tere õhtust! Meeldiv teid kohata! Minu nimi on Colm ja olen pärit Iirimaalt, kuid ma elan Eestis. Olen üliõpilane ja õpetaja. Õpin leedu keelt Tallinna Ülikoolis. Arvan, et leedu keel on ilus ja huvitav keel. Vabandust, et ma hästi ei räägi leedu keelt.

Evening! Pleased to meet you! My name is Colm and I come from Ireland though I reside in Estonia. I'm a student and a teacher. I am studying Lithuanian in Tallinn University. I think that Lithuanian is a beautiful and interesting language. I apologize that I don't speak Lithuanian well.

No comments:

Post a Comment