Friday, September 14, 2012

Mano kalbos

Anglų kalba yra mano gimtoji kalba. Aš gerai kalbu airiškai ir prancūziškai. Mokiausi airių kalbos ir prancūzų kalbos mokykloje. Studijavau taip pat prancūzų kalbos universitete Airijoje ir Prancūzijoje.

Aš esu vedęs. Mano žmona yra estė. Suprantu ir kalbu šiek tiek estiškai. Mokiausi taip pat šiek tiek vokiečių kalbos, suomių kalbos, valų kalbos ir šiaurės samių kalbos namie, bet aš nemoku šias kalbų.

Inglise keel on minu emakeel. Räägin iiri ja prantsuse keelt hästi. Õppisin iiri ja prantsuse keelt koolis. Õppisin prantsuse keelt ka ülikoolis Iirimaal ja Prantsusmaal.

Olen abielus. Minu naine on eestlane. Oskan veidi eesti keelt ja saan eesti keelest natuke aru. Olen ka natukene saksa, soome, kõmri ja põhja-saami keelt kodus õppinud, aga neid keeli ma ei oska.

English is my mother tongue. I speak Irish and French well. I learnt Irish and French at school. I also studied French in university in Ireland and France.

I am married. My wife is Estonian. I speak and understand Estonian a little. I have also studied a little German, Finnish, Welsh and Northern Sámi at home but I can't speak these languages.

No comments:

Post a Comment