Monday, October 1, 2012

mano žmona ir aš

Aš esu vedęs. Mano žmona yra mokslininkė. Ji dirba universiteto laboratorijoje.

Aš esu mokytojas. Dirbu gimnazijoje Talino senamiestryje. Aš einu į darbą nuo antradienio iki penktadienio - aš nedirbu pirmadienį. Pirmadienį ir trečiadienį einu į universitetą, kur studijuoju lietuvių kalbą.

>>

Olen abielus. Minu naine on teadlane. Ta töötab ülikooli laboris.

Olen õpetaja. Töötan gümnaasiumis Tallinna vanalinnas. Käin tööl teisipäevast reedeni - ma ei tööta esmaspäeval. Esmaspäeval ja kolmapäeval käin ma ülikoolis, kus õpin leedu keelt.

>>

I am married. My wife is a scientist. She works at the university lab.

I am a teacher. I work in a gymnasium in Tallinn's old town. I go to work from Tuesday to Friday - I don't work Monday. On Monday and Wednesday I go to university where I study Lithuanian.

No comments:

Post a Comment