Saturday, October 20, 2012

mano šeima

A homework assignment where we had to write a small piece about our families.

Mano šeimoje yra penki žmonės – mano tėvai, sesuo ir du broliai. Mano tėvai iš Dublino, bet dabar jie gyvena Korke. Jų vardai Peter ir Mary. Mano tėvas inžinierius. Mano motina fizioterapeutė.

Mano sesers vardas Amy. Ji yra dvidešimt ketverių metų. Ji yra buhalterė. Ji negyvena namie Korke pas tėvus. Ji gyvena bute Dubline. Mano brolių vardai Stephen ir Andrew. Jie dvyniai ir jiems dvidešimt vieneri metai. Jie studijuoja Korko universitete. Vienas brolis studijuoja tiesę, o kitas psichologiją. Jie gyvena namie Korke pas tėvus.

Dabar aš turiu naują šeimą. Aš vedęs. Mano žmona estė. Ji mokslininkė ir dirba universiteto laboratorijoje. Mes gyvename bute Mustamäeje, Taline. Mes turime rudą vidutinio dydžio šunį. Jo vardas Rubert. Jis yra labai geras ir tylus šuo.

2 comments:

  1. this is lovely, just found your blog via a contact who uses 'Learn Lithuanian' page on Facebook :) I've managed to read and understand everything, despite considering myself a beginner...I must be absorbing something from my Lithuanian fiancé after all :) I teach English in Dublin and while I have some Lithuanian acquaintances, running a house with several small children has seemed to hamper my progress so I'll be checking out what's here of an evening!

    ReplyDelete
  2. Labai ačiū! Thanks very much for the nice comment. :-)

    ReplyDelete